POLITICA DE LIVRARE
Livrarea produselor
Livrare prin Chișinău
Provoacă-ne: avem un timp rapid de livrare, începând cu 4 ore de la confirmarea comenzii. Livrarea este gratuita in Chisinau.
Livrare prin toată Moldova
Și ce dacă vrei livrare chiar la tine în sat? Normal, livrăm în toată republica, în maxim 72 de ore. Pentru livrare vei plăti 200 de lei, iar dacă vei cumpăra în valoare de peste 10000 de lei – livrarea se oferă gratuit. Curierii noștri punctuali îți vor livra mereu marfa la timp.
Ridicare de la showroom
Comandă online, ridică de la showroom. Plasează orice comandă pe net, pe rolo.md și ridic-o în unul din magazinele Rolo.md. Alege cel mai apropiat magazin Rolo.md și primește comanda ta aici.
Obligațiile Serviciului de Livrare:
- Cumpărătorul este apelat cu o oră în prealabil livrării, la adresa indicată în formularul comenzii.
- Livrarea mărfurilor la timpul și adresa indicată, până la ușă.
- Ridicarea mărfurilor la etaj – gratuit.
- Demonstrarea absenței deteriorărilor externe a bunurilor.
- Completarea certificatului de garanție și emiterea cecului.
Ce nu este în responsabilitatea Serviciului de Livrare?
- Dacă Clientul lipsește la adresa și ora convenită, nu este disponibilă o nouă livrare gratuită.
- Mișcarea/ transportarea mărfurilor în interiorul apartamentului/ biroului/ casei private a Clientului.
- Dezinstalarea/ eliminarea echipamentului vechi al Clientului cu ajutorul curierului.
- Instalarea sau conectarea echipamentelor.
- Instruirea Clientului aferentă particularităților funcționale și de utilizare a produselor.
Care sunt responsabilitățile Cumpărătorului?
- Indicarea corectă a adresei de livrare, numărului de telefon și persoanei de contact la momentul plasării comenzii.
- Prezența la locul adresei de livrare indicate la ora convenită, dar și disponibilitatea de a fi contactat.
- Asigurarea livrării mărfurilor fără obstacole și accesului automobilului care livrează, cât mai aproape de casa privată sau la scara blocului. Eliberarea culoarelor/ coridoarelor/ pasajelor, scărilor și spațiilor în incinta apartamentului/ biroului/ casei private a Clientului de lucruri, care pot îngreuna procesul de livrare.
*Dacă există un obstacol care împiedică activitatea Serviciului de Livrare, bunurile vor fi lăsate în locul în care a fost posibil să să fie livrate. - Verificarea bunurilor la primire, familiarizarea cu caracteristicile bunurilor înainte de procurare: model, dimensiune, culoare, greutate, etc.
- Verificarea mărfurilor dacă acestea acestea nu prezintă deteriorări externe.
- Semnarea bonul de livrare furnizat de curier, confirmând astfel absența pretențiilor față de Vânzător și Transportator.
Atenție! Angajatul Serviciului de Livrare nu are dreptul să solicite o plată suplimentară pentru ridicarea mărfurilor la etaj, despachetare, instalare și conectare. Nu acceptați astfel de servicii. De asemenea, rugăm să ne informați despre acest lucru printr-un apel la numărul de telefon +373 68389494