POLITICA DE RETUR ȘI SCHIMB
Politica de retur și schimb a companiei Rolo.md
Compania Rolo.md se bazează pe Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor.
Cu toate acestea, având o orientare spre clienți, ne situăm adesea de partea consumatorilor, cu condiția ca produsele să fie într-o stare agreabilă și ca consumatorul să se adreseze în timp util.
În ce cazuri pot returna sau schimba un produs
- Ambalajul a fost păstrat în stare intactă, setul este complet, caracteristicile produsului, sigiliile și etichetele sunt intacte;
- Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente;
- Plata a fost efectuată în numerar sau prin card bancar.
Dacă nu au trecut mai mult de 14 zile, excluzând ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, cu excepția produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar.
Condiții pentru returnarea mărfurilor cu defect din fabrică.
Produsul este supus diagnosticării și în funcție de rezultatele sale:
- Dacă s-a confirmat un defectul din fabrică- marfa este acceptat pentru returnare sau schimb.
- Dacă defectul mărfurilor a fost confirmat din vina cumpărătorului- mărfurile nu sunt acceptate pentru returnare/schimb.
Produsele sunt acceptate pentru returnare numai în configurație completă, cu toate pachetele și autocolantele, fără deteriorări și cu o chitanță care confirmă achiziția.
Returnarea mărfurilor se efectuează în felul următor.
Cumpărătorul returnează bunurile la punctul de returnare a bunurilor, la adresa Chișinău, str. Gheorghe Asachi 44.
Dacă aveți întrebări, sunați la +373-68389494
Programul de lucru: Luni-Vineri 09.00-17.00.
Condiții pentru service de garanție.
Cumpărătorul are dreptul să solicite service de garanție pentru bunurile achiziționate pe întreaga perioadă de garanție stabilită de vânzător la adresa centrului de service în cadrul garanției primită în timpul vânzării.
Când cumpărați un produs, solicitați completarea corectă a acestui card de garanție.!!!
Serviciul de garanție se efectuează, în conformitate cu cardul de garanție, în cazul detectării defectelor care au apărut fără vina consumătorului.
Următoarele circumstanțe, printre altele, pot servi drept motive pentru refuzul serviciului de garanție:
- Repararea bunurilor utilizate în alte scopuri și condiții decât regulile de funcționare.
- Înlocuirea consumabilelor.
- Instalarea dispozitivelor suplimentare care nu sunt incluse în pachetul de produse la achiziționarea acestuia.
În cazul efectuării unei reclamații în perioada de garanție, cumpărătorul are obligația de a prezenta produsul, factura fiscală sau bonul de plată eliberat la data cumpărării produsului și copia buletinului de identitate.